пʼятниця, 10 січня 2020 р.

День без іграшок.


                            День без іграшок.
   Колеги – вихователі часто діляться між собою здобутками, ідеями, напрацюваннями. І це дуже добре, коли ти  можеш використати  цікавий  матеріал, або поділитися своїм. Сьогодні я зі своїми  вихованцями  використала чудовий матеріал своїх колег, щось додала своє і ось так  у нас вийшло.
   Я вирішила провести  з малятами день без іграшок. Скажу, що це складно. Сучасних дітей  важко чимось зацікавити, та  ідей було багато.  Ранок ми почали з цікавих фізкультурних вправ  з використанням  LEGO цеглинок. Такі вправи дуже подобаються  діткам – це цікаво, корисно, весело. Потім були ранкові вітання, під час яких малята отримують заряд енергії, позитиву, установок на цілий день; пальчикова гімнастика – це теж цікаво і корисно для  дітей.   Колись ми  з дітками будували  вежі з паперових стаканчиків. Сьогодні  самими вежами ми не обійшлися. Були вежі  різної форми, були   паркани  і  навіть спробували спорудити мур. Наступною була цікава нейропсихологічна гра «Спробуй повтори». Тут потрібна була увага і  спостережливість. Мене ця гра теж дуже «завела». Ну а саме  найцікавіше ми залишили наостанок. Декілька тижнів я  готувала матеріал для цього дня, бо вже давно його планувала. Назбирала  картонних коробок, обклеїла їх шпалерами  «під цеглу» - так я  підготувала обладнання для   халабуди. Халабуда – це моє дитинство. З чого ми тільки її не будували.  У сучасних дітей трішки не такі забави, але  «халабудова хата»  - то для них)))))) Тут вони потрапили у свій простір. Цього хватило їм на цілий день. Ось так і  пройшов наш день без іграшок. Складно,  але цікаво, весело, різноманітно, корисно))))) Спробуйте)))))
                                         



Немає коментарів:

Дописати коментар