вівторок, 24 вересня 2019 р.

Інтеграція LEGO конструювання в освітній процес розвитку дошкільників.


      Витоки здібностей та обдарувань дітей –на кінчиках пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснагу творчій думці…,
чим більше майстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина.
В. Сухомлинський
         Конструювання — це діяльність, що має моделюючий характер. Засоби LEGO- конструкторів дають змогу дитині моделювати навколишній простір в самих істотних рисах і відносинах. Насамперед, конструювання сприяє розвитку у дитини образного й елементів наочно-схематичного мислення, формування у неї уявлень про цілісні образи предметів навколишнього світу. Адже під час створення конструкції, тобто моделі певного реального об’єкта, якість його сприйняття у дитини значно підвищується. У процесі розвитку конструктивних здібностей дитині доводиться розв’язувати цілу низку практичних проблем — як будувати, чому так, а не інакше, у якій послідовності виконувати завдання тощо. При розв’язанні цих проблем у дитини формуються початкові уявлення про простір, про мінливість просторових відносин, про переміщення, що спричиняють зміни в розташуванні об’єктів тощо.  Діти ясельної  групи  вчилися  будувати  будинки  для  тварин, використовуючи LEGO конструктор. В  ході  роботи  малюки  закріплювали  назви  кольорів, вчилися  розрізняти  предмети за  розміром, називати  частини  будівлі  та  її призначення.





Немає коментарів:

Дописати коментар