вівторок, 12 червня 2018 р.

Гудзикотерапія









   Дитина  пізнає   навколишній  світ через  яскраві  форми, кольори, явища. Чим  яскравішими вони  є ,  тим  активнішою  дитина  буде в  навчально – виховному  процесі, тим  вище  буде  результат,  якого  прагне  досягти  педагог.

    Упровадження  принципово нових   підходів до  розвитку  дитини, заявлених  у  Базовій програмі, потребує  новітніх  технологій. М.Монтессорі  вперше  звернула  увагу  на  любов  дітей  до  нетрадиційних  матеріалів (вода, пісок, покидьковий  матеріал), які  можна  використовувати  в  роботі  з  дітьми, формуючи  «фундамент»  розумового  розвитку дошкільнят.
     Цікавим  матеріалом  для  гри  з  дітьми  можуть  стати  звичайні ґудзики. Гра  з  ними  розвиває  особистість   дитини, сприяє  її  адаптації  в  соціумі, активізує  всі  психічні  процеси: сенсорні, психомоторні, емоційно-вольові, пізнавальні  та  інші.  Гудзики  є  багатогранним  і  цікавим  матеріалом,  що  захоплює  дітей,  спонукає  до  активної  участі  у  продуктивній  діяльності, а  гра  з  ними  позитивно  впливає  на  їх  емоційний  стан, розвиває  моторику  рук  та  пальців, тактильну  чуттєвість.
    Такі  ігри  ми  часто  організовуємо  для  дошкільнят  нашого  садочка.  Велика  різноманітність  ґудзиків  дає  можливість  використовувати  їх  для  коригувальних  та  ровиваючих  ігор, на  заняттях  для  закріплення  понять  величини,  розміру,  кольору,форми. Є  у  нас  ґудзикова  бочечка, аркуші  з  різноманітними  фігурами, абстракційними  узорами, полотна  для  гри  та  створення композицій. Цікаво,  весело, активно  проходять  такі  ігри.

Немає коментарів:

Дописати коментар