У світі всі малята –і хлопчики й дівчата –
повинні право мати щасливими зростати.
В турботливій країні, у люблячій родині
мужнітимуть здорові біляві й чорноброві.
Бо очі карі й сірі у злагоді та мирі
не плачуть, а сміються,що «дітками» зовуться.
повинні право мати щасливими зростати.
В турботливій країні, у люблячій родині
мужнітимуть здорові біляві й чорноброві.
Бо очі карі й сірі у злагоді та мирі
не плачуть, а сміються,що «дітками» зовуться.
В
дошкільному підрозділі «ПРОЛІСОК» протягом вересня проводилася
робота з дітьми за темою «Кожна
дитина має право» відповідно до Конвенції ООН про права дитини. В групах з дітьми проводилися різні форми роботи, які дали змогу діткам
отримати знання, щодо своїх прав. Старші дошкільники могли
висловити свою думку, продемонструвати
свої навички і уміння, виконати роль у казці «Про трьох поросят»(право
на житло), створити композицію на папері «Мій будинок»,намалювати малюнок,
пограти в гру «Лікарня»(право на медичне обслуговування), «Школа»( право на
навчання).
В молодшій групі « Гномики» діти розглядали ілюстрацій та
слухали розповіді за статтями
Конвенції ООН «Права дитини», була організована виставка розмальовок (батьки з
дітьми) «Я маю право!», проводилися дидактичні та сюжетно-рольові ігри по
темі,створили колективний плакат «Великі права маленької людини.».
Знайомлячись з правами, діти вчаться зважати на думку та
інтересами інших людей (право на власну думку), захищати слабких (право на
особливий захист), справедливо вирішувати виникаючі суперечки і конфлікти,
адекватно оцінювати свої дії і вчинки.
Збереження і зміцнення
здоров'я кожної дитини - одне з найважливіших завдань дошкільного закладу. У
процесі ознайомлення з правами діти дізнаються про відповідальність за своє
здоров'я, необхідності його берегти і зміцнювати, освоювати способи
оздоровлення і безпечної поведінки. Необхідно
також пам'ятати, що формування морально-правової культури у дітей багато в чому
залежить від загальної соціально-правової ситуації, рівня правової культури
педагогів та батьків, а також ефективності засобів та методів первісної
правової освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар